در راستای تأمین سبد کالایی مجموعه یاراطب ثامن، قرارداد جدیدی میان این مجموعه و شرکت داروسازی کاسپین تأمین منعقد و پخش انحصاری چهار داروی تولیدی این شرکت در کشور به یاراطب ثامن واگذار شد.

پخش انحصاری ۴ محصول دارویی جدید توسط شرکت یاراطب ثامن

به گزارش آستان نیوز، این قرارداد همکاری مشترک، شنبه 26 خرداد 1403 با حضور مهندس عبدالله کرمانشاهی مدیرعامل مجموعه یاراطب ثامن و مهندس روزبه رسولی مدیرعامل شرکت داروسازی کاسپین تأمین در تهران، به امضای طرفین رسید.

کاسپین تأمین با توجه به خوشنامی شرکت یاراطب ثامن در حوزه پخش دارو و تجهیزات پزشکی، سابقه همکاری موفق با این شرکت در سه سال گذشته و همچنین وابستگی آن به مجموعه آستان قدس رضوی، این قرارداد جدید را با یاراطب ثامن منعقد کرد.

توزیع 4 محصول در کشور

براساس این قرارداد همکاری، توزیع انحصاری داروهایی اعم از آمپول‌های «کتورولاک»، «هپارین» و قرص‌های «استامینوفن» و «اُندانسترون» تولید شده در شرکت داروسازی کاسپین تأمین به مدت یک سال در کشور به شرکت یاراطب ثامن واگذار شده است.

آمپول کتورولاک، از مهمترین این داروها به شمار می‌آید که دارای اثرات ضددرد، التهاب و تب است. آمپول هپارین نیز یک ضدانعقاد (رقیق‌کننده خون) است. قرص اُندانسترون محصول دیگری است که بیشتر به عنوان ضدتهوع برای بیماران تحت شیمی‌درمانی و پرتودرمانی مورد استفاده قرار می‌گیرد.  


مدیران عامل مجموعه یاراطب ثامن و شرکت کاسپین تأمین به همراه مدیران ارشد خود، 23 اردیبهشت ماه نیز در محل دفتر مرکزی این مجموعه در تهران دیدار و گفت‌وگو داشتند که در نهایت به امضای این قرارداد جدید منتهی شد. 

یاراطب ثامن به عنوان شرکتی پیشرو، پیشران و الهام‌بخش در صنعت پخش دارو و تجهیزات پزشکی با برخورداری از ۱۹ شعبه در استان‌های مختلف ایران با کاسپین تأمین که یکی از شرکت‌های داروسازی باسابقه کشور و فعال در شهر رشت است، همچنان همکاری دارد.  
  
گفتنی است، یاراطب ثامن فعالیت خود را از سال ۱۳۹۰ تحت نظارت بنیاد بهره‌وری موقوفات آستان قدس رضوی آغاز و توانسته با همکاری شرکت‌های مختلف فعال در حوزه تولید و تأمین دارو و تجهیزات پزشکی، بخش گسترده‌ای از این اقلام مهم و مورد نیاز بیماران را در سطح کشور توزیع کند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.